با توجه به افزایش درخواست های بازار کشور و جهان برای محصولات یو پی وی سی، امروزه کارخانه های زیادی در این شاخه فعالیت می کنند. برند های خوب و بدی که هر نوع محصولی که فکر می کنید را طراحی کرده اند. به همین دلیل است که درب و پنجره های یو پی وی سی از محبوبیت زیادی در صنایع ساختمانی برخوردار است. با این حال همان طور که می دانید خود متریال و پروفیل یو پی وی سی به رنگ سفید است. حتما شما هم می دانید که طراحی داخلی و داشتن یک طیف رنگی خوب در ساختمان سازی از اهمیت زیادی برخوردار است. تفاوت پنجره دوجداره لمینت و سفید در همین نقطه قرار دارد. پنجره های لمینت از تکنولوژی خاصی بهرمند هستند. با استفاده از این فناوری، میتوان از طیف طرح ها و رنگ های مختلفی برای پوشاندن سطح آن استفاده کرد.

فرق درب و پنجره لمینت و سفید

برای مشاهده پنجره کشویی اینجا را کلیک کنید.

مهمترین دلیل تفاوت پنجره دوجداره لمینت و سفید

همان طور که بالاتر توضیح دادیم، تفاوت اصلی بین این دو نوع پنجره دوجداره، راجب رنگ و طرح آن هااست. به همین دلیل نباید تفاوتی برای استحکام آن ها داشته باشیم. همچنین نقطه مثبت قضیه این جاست که از هر دو پروفیل یو پی وی سی، می شود برای ساخت انواع مدل های پنجره دوجداره استفاده کرد. برای ساخت این محصولات اول از همه متریال خام، یعنی پروفیل سفید رنگ یو پی وی سی تهیه می شود. سپس یک طرح یا رنگ توسط مشتری و با توجه به سلیقه او انتخاب خواهد شد. این انتخاب قاعدتا متناسب با طراحی داخلی خانه یا دفتر است. یک مثال نزدیک برای فهم تفاوت پنجره دوجداره لمینت و سفید، توجه به انواع وسایل چوبی است. همان طور که می دانید محصولات ام دی اف، در تنوع مختلفی در بازار موجود هستند. یک کار مرسوم این است. روی آن ها را با لایه نازکی از جنس پلاستیک می پوشانند. این لایه از دوام بالایی برخوردار است.

پنجره لمینت بهتره یا سفید پنجره لمینت بهتره یا ساده

برای مشاهده درب پارکینگ اینجارو کلیک کنید.

سوالات متداول راجع تفاوت پنجره دوجداره لمینت و سفید چیست؟

مهم ترین تفاوت بین پنجره دوجداره لمینت و سفید چیست؟
پنجره های سفید رنگ از نظر طرح ساده هستند، اما پنجره دوجداره لمینت طیف رنگ و طرح بزرگی دارد.

آیا پنجره یو پی وی سی لمینت به مراقبت بیشتری نیاز دارد؟
تفاوت بزرگی بین نصب و نگهداری این دو نوع محصول وجود ندارد. با این حال برای مراقبت از لایه لمینت روی این محصول باید نکات مختلفی رعایت کرد که بالاتر به آن ها اشاره کرده ایم.

قیمت پنجره دوجداره لمینت و سفید با هم چه فرقی دارند؟
طیبعتا با توجه به اضافه شدن لایه جدید به پروفیل خام، محصولات لمینت قیمت بالاتری دارند. این تفاوت قیمت به متریال لمینت و کیفیت کار بستگی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *