گروه صنعتی افشارکیا

گروه صنعتی افشارکیا مفتخر است با دو برند تجاری کیافلز و کیاوین همراه با کادری مجرب و با تکیه بر دانش ، تجربه در طراحی، تولید و اجرای انواع درب و پنجره های فلزی و دوجداره UPVC , آلومینیوم ،چهارچوب و فریم انواع حفاظ و نرده، پله پیچ دوبلکس، درب ضدسرقت، فلاشینگ روی دیوار و تمامی سازه های فلزی در خدمت مشتریان گرامی باشد.

کیافلز : مجموعه تولید محصولات فلزی

کیاوین : مجموعه تولید درب و پنجره دوجداره UPVC, آلومینیوم

همچنین تمامی موارد با طراحی مهندسین مجموعه کاملا طبق سلیقه مشتری و مطابق با معماری طرح می باشد.

گروه افشار کیا با بیش از 24 سال تجربه در شاخه تولید و عرضه درب و پنجره های فلزی و دوجداره با کیفیت، به عنوان یکی از پیشگامان صنعت درب و پنجره‌های عایق‌بندی در کشور شناخته شدند.

ما با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها و مواد اولیه مرغوب، به بهبود کیفیت زندگی مشتریان خود از طریق افزایش بهره‌وری انرژی، کاهش هزینه‌های گرمایش و سرمایش، و به حداقل رساندن آلودگی صوتی متعهد هستیم.

از ابتدای تأسیس، هدف ما ارائه محصولاتی بوده است.  نه تنها نیازهای مشتریان ما را برآورده کنند، بلکه از نظر طراحی، دوام و کارایی بهترین استانداردهای جهانی را نیز داشته باشند. تیم ما متشکل از متخصصان مجرب و مهندسین حرفه‌ای است که همواره در تلاش هستند تا با ارائه مشاوره تخصصی و خدمات پس از فروش، رضایت کامل مشتریان را فراهم کنند.

رضایت مشتریان

خواسته ما جلب رضایت مشتری است و تمام هدف ما ارائه پنجره های با کیفیت و مقرون به صرفه برای شما مشتریان عزیز است.

تعداد مشتریان
0
رضایتمندی ها
% 0
تعداد پروژه های اجرا شده
0

زمینه فعالیتی کیاوین

شرکت صنعتی افشارکیا از سال 1379 در زمینه انواع درب و پنجره فعالیت می کند. شما می توانید سفارشات خود را به صورت حضوری و آنلاین انجام دهید. در کمترین زمان ممکن محصول خود را دریافت کنید.

در کیاوین انواع پنچره برای منزل یا سوله به سلیقه شما ساخته میشود. علاوه بر این انواع پنجره های رنگی, کار تعویض و درب و پانل دکوراتیو نیز صورت می گیرد.

شرکت کیافلز نیز زیرمجموعه گروه صنعتی افشارکیا کار طراحی و ساخت انواع درب فلزی مدرن و جدید انجام می دهند. 

ارادتمند شما مدیریت گروه صنعتی افشارکیا